Saturday, January 12, 2008

my little black dress



found this at MANGO, Eaton Center, Toronto
i think it looks nice on me
it certainly does makes me feel so deymmmm FABULOUS!
it hides my lack of assets nicely
hik hik hik

no i didn't buy it
dun know when or where to wear it
-damn my dad for making me this way-
saje je suke masuk changing room trying dresses
addicted to it i guess
reminds me of IMU ball dress hunting wit Pu3
really really miss u dear~

just trying on all those beyond expensive dresses dat have this power to make u feel like a gazillion bucks is good for my soul
instant pick-me-up on those down n not down days
dapatla merase camne jd paris hilton waima seketika cuma
lalalalala~

6 comments:

Nuha said...

unlike nz, mana ade kedai MNG... untung bleh try baju best2.. aku ni mcm hujung dunia..(mmg hujung pun)

pinksterz said...

haha i like to try clothes and take pics too (sebab tak mampu nak beli. hur hur. T____T)!!!

Anonymous said...

"it hides my lack of assets nicely"

-SETUJU! Its really a nice perfect lil black dress. kalau pu3 ade kat sana.. dah lama influence suruh beli. muahahhaa..

CT DALILAH said...

nuha:kat calgary pon takde *hulu sungguh* tu yg aku melaram sakan kat toronto tuh...

pinksterz: *celet* kalu la bapak aku keje cop duit *wishy wishy*

pu3: i knowwww...bukan sng nk cari kan...seb baik u x de, kalu tak melayang lg duit i....miss shopping wit u dear

Anonymous said...

is it just me? or it is really gettin hot in here? haha.

u look gorgeous! dang! beli je laa..nnti pk bila nak pakai. kekeke =P

CT DALILAH said...

thank you thank you *kembang kembang* bapak aku ajar kalu tak tau nk guna bile, x yah beli huhu